به گزارش ایرنا ، این آتش نشانان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود 'طبق نامه وزیر کشور واگذاری وظایف و اقدامات خدمات آتش نشانی جزو وظایف حاکمیتی بوده و قابل واگذاری به بخش خصوصی نمی باشد' و مطالبه این افراد فعالیت در قالب آتش نشانی شهرداری مشهد و جدایی از بخش خصوصی است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود : این گروه از آتش نشانان نسبت به خصوصی سازی خدمات آتش نشانی در مشهد معترض بوده و خواهان تجدیدنظر در این خصوص هستند.
آتشپاد حسن جعفری با بیان اینکه 120 نیروی آتش نشانی جذب شده از طریق بخش خصوصی از حدود 6 سال پیش تاکنون در چهار ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر خدمت می کنند، بیان کرد: تاکنون نیز هیچ تفاوتی بین شان و منزلت این آتش نشانان با آتش نشانان سازمانی وجود نداشته است.
وی بیان کرد: با وجود این در دوره مدیریت جدید شهرداری مشهد جلساتی با شورای شهر و شهردار برای تعیین تکلیف این موضوع و اینکه این آتش نشانان به صورت بخش خصوصی به فعالیت ادامه دهند و یا قرارداد آنها سازمانی شود برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود : تعیین تکلیف این موضوع توسط شهردار و اعضای شورای شهر مشهد در دست پیگیری است.
آتش نشانان بخش خصوصی چند ماه پیش نیز با حضور در مقابل استانداری خراسان رضوی و شورای اسلامی شهر مشهد خواستار پیوستن به بدنه سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد شده بودند.
هزار و 300 آتش نشان در قالب 49 ایستگاه در شهر مشهد به 3.5 میلیون جمعیت ثابت این کلانشهر و 25 میلیون زائر سالانه حرم مطهر امام رضا(ع) خدمت می کنند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.