جاسم حسین پور روز دوشنبه در 'همایش ملی ایمنی و سلامت مدارس' که به صورت ویدئوکنفرانس در مشهد برگزار شد افزود: نصب و اجرای سامانه های گرمایشی استاندارد در مدارس در قالب شوفاژ و پکیج هزینه های بالایی دارد و در عین حال نگهداری این سامانه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: در صورت فقدان بازدیدهای لازم و تامین هزینه های نگهداری سالانه این سامانه ها قطعا صرف هزینه های گزافتر برای نوسازی لازم خواهد بود بنابراین تصویب اعتبارات ویژه در زمینه نگهداری سامانه های گرمایشی مدارس امری ضروری و لازم است.
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال برای 200 مدرسه در این استان پروژه نصب سامانه گرمایشی استاندارد با اعتباری معادل بیش از 90 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی به تلاش دولت در اجرای پروژه های استانداردسازی گرمایشی مدارس اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون تاسیسات گرمایشی تعداد 2600 مدرسه با 18 هزار کلاس درس با هزینه بالغ بر 1400 میلیارد ریال دراستان خراسان رضوی استانداردسازی شده است.
حسین پور گفت: این میزان سامانه گرمایشی در زیربنایی به وسعت یک میلیون و 525 هزار متر مربع اجرا شده است.
خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده و دارای 7500 ساختمان آموزشی است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.