به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی تایباد در این مراسم گفت: ایجاد این مرکز، برآورده ساختن خواسته های مردم در فضای مجازی است.
سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی افزود: پلیس فتا ارتباط مردمی و ارائه آموزش های لازم به مردم را در دستور کار دارد که در این راستا دغدغه ها و نگرانی های مردم در حوزه تهدیدات و آسیب های اجتماعی و فضای مجازی را کاهش می دهد.
وی اظهار کرد: پلیس با آمادگی و هوشیاری در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی وارد شده و امنیت در فضای واقعی و مجازی را برقرار می کند که در این راستا تمام فعالیت ها در گروه های مختلف توسط پلیس رصد می شود.
وی گفت: خانواده ها با دقت و هوشیاری کامل عضویت فرزندان خود در شبکه های اجتماعی را تحت نظر داشته و آنها را از قرار دادن تصاویر، فیلم ها و اطلاعات خصوصی در این شبکه ها بر حذر دارند.
فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: پلیس فتا با گسترش فعالیت های نظارتی و عملیاتی خود توانسته است رضایتمندی از این نیرو بین مردم را افزایش دهد و نخستین گزینه مردم در صورت مواجهه با جرایم سایبری پلیس فتا می باشد.
حسین شرافتی راد افزود: پلیس برآمده از دل مردم است و این امر باعث شده نیازهای امنیتی جامعه مورد شناسایی قرار گرفته و برای رفع آن ها اقدام به موقع صورت گیرد.
وی اظهار کرد: فضای مجازی تفاوتی با فضای واقعی ندارد و پلیس وظیفه دارد با تخلفات و جرایم مشهود در این فضا بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد کند.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.