سرهنگ علی اکبر کیانی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: همچنین میزان مواد مخدر کشف شده در گناباد طی این مدت نسبت به پارسال 25 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حجم کشف انواع کالاهای قاچاق نیز 75 درصد نسبت پارسال افزایش یافته است. ارزش کشفیات کالاهای قاچاق 53 میلیارد ریال بود.
فرمانده انتظامی گناباد بدون اشاره به میزان افزایش تخلفات و جرائم راهنمایی و رانندگی نیز گفت: ظرف 6 ماه ابتدای امسال وقوع حوادث رانندگی در این شهرستان 11 کشته 250 مجروح داشته است.
فرماندار گناباد نیز در این مراسم به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت اشاره و بیان کرد: وجود امنیت موجب آرامش، پیشرفت و توسعه کشور است که این امنیت با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی حاصل می شود.
محمدعلی نبی پور با بیان اینکه ما به جامعه ای امن و امنیت عادلانه نیاز داریم افزود: در اینچنین جامعه ای مردم و شهروندان با احساس امنیت برای توسعه پایدار آن مشارکت می کنند.
وی با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی گفت: لزوم برقراری امنیت پایدار مشارکت مردم است که این مشارکت افزایش سرمایه اجتماعی را بدنبال دارد.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.