به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا رشیدیان در بازدید از روند خدمات دهی به زائران در مشهد مقدس همزمان با تاسوعای حسینی، از روند خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به زائران بارگاه منور رضوی ابراز رضایت کرد.
وی در حاشیه این بازدید با تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن، تمسک به قیام امام حسین و ائمه اطهار (ع) است.
استاندار خراسان رضوی به تمهیدات اتخاذ شده از سوی دستگاه های مختلف در استان و مشهد برای ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: تدابیر امنیتی برای روزهای پیش رو پیش بینی شده است.
رشیدیان با حضور در کمیته امنیتی تاسوعا و عاشورای مشهد مقدس که در محل فرمانداری برگزار شد در جریان آخرین اقدامات این حوزه قرار گرفت و در ادامه با تشرف به حرم مطهر رضوی و ضمن خدا قوت به عوامل دست اندرکار برای تامین امنیت در این مکان مقدس، به عزاداران ملحق شد.
وی در بازدید از ستاد خدمات سفر استان هم با تاکید بر استمرار روند خدمت رسانی به زائران تا پایان ایام عزاداری، تصریح کرد: دستگاه های عضو ستاد از هم اکنون برای شهادت امام رضا (ع) آمادگی لازم را داشته باشند.
5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.