به گزارش ایرنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم گفت: نخستین دانشکده حقوق و الهیات این دانشگاه با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع در چهار طبقه به عنوان بخشی از دانشگاه پیام نور مشهد از سال تحصیلی جدید آغاز به کار می کند.
ابوالفضل فراهانی افزود: این دانشکده با رویکرد جذب دانشجویان خارجی و همچنین جذب دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی در پنج رشته و گرایش مقطع کارشناسی و 2 رشته و گرایش مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: دانشکده حقوق و الهیات دانشگاه پیام نور مشهد دارای 10 کلاس ویژه اعضای هیات علمی، 15 کلاس ویژه دانشجویان و 2 سالن اجتماعات است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خراسان رضوی سومین استان کشور از نظر برخورداری جمعیت دانشجویی دانشگاه پیام نور است و 30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند، 300 عضو هیات علمی و هزار و 700 مدرس مدعو در این استان فعالیت دارد.
محمد علی داوریار افزود: از این تعداد 14 هزار نفر در دانشگاه پیام نور مشهد مشغول تحصیل می باشند که 354نفر آنها دانشجویان خارجی هستند.
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مشهد دارای سه ساختمان آموزشی و فرهنگی، دفتر کارآفرینی، سوله، نمازخانه و سایر بخشهای رفاهی است و دانشکده حقوق و الهیات نخستین دانشکده مستقل این دانشگاه به شمار می رود.
وی گفت: یکی از دلایل راه اندازی این دانشکده شمار بسیار دانشجویان و دانش آموختگان این رشته ها در این دانشگاه است، ضمن اینکه دانش آموختگان رشته های حقوق این دانشگاه هر سال در آزمون وکلا رتبه های برتر به دست می آورند.
داوریار افزود: پنج هزار و 800 دانشجو در رشته و گرایش های حقوق و الهیات، سال تحصیلی را در دانشکده جدید آغاز می کنند که از این تعداد 500 نفر در مقطع کارشناسی ارشد هستند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.