علیرضا قامتی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آبرسانی به روستاهای عسگریه و نسیم آباد همچنین تقویت مخزن، حفر چاه و خط برق در سه روستای شهرکهنه، الهیان و اینچه کیکانلو با اعتبار 22 میلیارد ریال بهره برداری شدند.
وی ادامه داد: مرحله دوم آبیاری تحت فشار در روستای حسن آباد به میزان 20 هکتار نیز با یک میلیارد و 360 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
فرماندار قوچان گفت: محل اسکان پزشک در روستای شهرکهنه با هزینه یک میلیارد و 50 میلیون ریال با امکانات رفاهی برای پزشکان چهار روستای منطقه، گلخانه هیدروپونیک با همکاری بخش خصوصی و سرمایه چهار میلیارد ریال از تسهیلات صندوق توسعه ملی به مساحت 3 هزار مترمربع و خانه بهداشت روستای نسیم آباد با هزینه یک میلیارد و 470 میلیون ریال از دیگر طرحهای گشایش یافته امروز هستند.
وی پل روگذر روستای زیدانلو با اعتبار یک میلیارد ریال را از دیگر طرحهای به ثمر نشسته ذکر و بیان کرد: در جریان دهگردشی پارسال با حضور امام جمعه قوچان یکی از مطالبات مردم منطقه پل روگذر در این روستا بود که امروز شاهد افتتاح آن بودیم.
قامتی افزود: کلنگ اجرای طرح هادی در پنج روستای حسن آباد، شارک، نوروزی، گوجه و دیزاوند برای 6 هزار متر از اراضی روستایی با اعتبار پیش بینی شده 35 میلیارد ریال به زمین زده شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.