جمشیدی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 استخر پرورش ماهی در روستاهای کلاته عرب و کریم آباد با ظرفیت هر یک 30 هزار قطعه در هر دوره و در مجموع با اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون ریال بهره برداری شدند.
وی ادامه داد: بهرهب داری مجتمع خدماتی رفاهی و پمپ بنزین روستای حکم آباد نیز با هزینه 19 میلیارد ریال و آسفالت روستا و معابر روستای برغمد با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال صورت گرفت. شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی در شهر نقاب هم با اعتبار یک میلیارد و460 میلیون ریال افتتاح شد.
او گفت: همچنین ساختمان دهیاری روستاهای فتح آباد و زورآباد با هزینه یک میلیارد و 400میلیون ریال و زیربنای 110 مترمربع گشایش یافت.
وی افزود: بوستان روستای رازی نیز با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون ریال و طرح اجرای شبکه فشار متوسط همین روستا با اعتبار یک میلیارد و 950 میلیون ریال به بهره برداری رسید. همچنین 2 طرح کارخانه آب حیات جوین برای تولید لوله های پلی اتیلن با اعتبار 50 میلیارد ریال و طرح هادی روستای فتح آباد با اعتبار یک میلیارد و500 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
جوین به مرکزیت شهر نقاب در سال 1386 به شهرستان ارتقاء پیدا کرد و مرکز آن در فاصله 300 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و عطاملک است و حدود 55 هزار نفر در آن زندگی می کنند.
خبرنگار: حسین آزادمنجیری **انتشار: حسین کریم زاده
7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.