علی حبیبی کیا عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: بازارچه مرزی باجگیران در صادرات با مشکل محدودیت وزنی و حجمی مواجه است که این مشکل باید رفع شود.
وی اظهار کرد: ایجاد 450 شغل طی سال جاری در دستور کار این اداره قرار دارد که در صنعت فرش، بخش های تولیدی و صنعتی و در صنوف مختلف برنامه ‌ریزی ‌شده است.
وی گفت: در 97 واحد صنعتی این شهرستان یک هزار و 385 نفر مشغول خدمت هستند که حفظ این نیروها از اهمیت بسیار برخوردار است.
حبیبی کیا، صنوف را یکی از کانون‌ های اصلی اشتغال دانست و افزود: اگر سرانه اشتغال در 6 هزار و 900 واحد صنفی این شهرستان را 1.8 در نظر بگیریم 12 تا 13 هزار نفر در واحدهای مختلف صنفی این شهرستان مشغول کار هستند.
وی فعالیت حوزه بازرسی را تمرکز بر حفظ آرامش مردم دانست و اظهار کرد: در سال جاری 4 هزار و 705 فقره بازرسی از صنوف مختلف این شهرستان انجام ‌شد که 217 پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و 717 میلیون ریال شکیل شد.
وی مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان را بیشتر سلامت ‌محور خواند و گفت: از ابتدای امسال تاکنون از 38 فقره بازدید در قالب هفت گشت مشترک در این زمینه 264 میلیون و 980 هزار ریال کالای قاچاق کشف ‌شده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه ‌های خبری و تصویری فعال است.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.