فرماندار جغتای عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع 9 طرح عمرانی با هزینه 30 میلیارد و 675 میلیون ریال امروز در این شهرستان به ثمر نشست.
محمد علی آبادی افزود: طرحهای زیباسازی و بهسازی معابر شهری با هزینه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و مرکز تعویض پلاک با همکاری پلیس راهور در شهر جغتای به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: هفت واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار چهار میلیارد و 580 میلیون ریال و پنج واحد مسکن مددجویان بهزیستی با هزینه 2 میلیارد و 750 میلیون ریال نیز افتتاح شد.
او گفت: طرح کافو نوری مخابرات با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و آنتن فرستنده دیجیتال روستای منیدر با یک میلیارد و500 میلیون ریال از طرحهای مخابراتی مورد بهره برداری امروز در جغتای بودند.
وی گفت: کارخانه کرانول بازیافتی(پلی اتلین) با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید و جا به جایی و اصلاح تیر برقهای فرسوده و در معرض خطر روستاهای بخش هلالی و مرکزی با هزینه 240 میلیون ریال نیز انجام شد.
فرماندار خوشاب نیز گفت: 2 واحد ساختمان دهیاری در روستاهای سراچه و کیخسرو این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
سلطان آباد مرکز خوشاب و جغتای به ترتیب در فاصله 350 کیلومتری و 197 کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: حسین آزاد منجیری **انتشار: حسین کریم زاده
7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.