معاون استاندار خراسان رضوی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: امسال در هفته دولت هزار و 317 طرح با اعتبار هزار و 545
میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.
سیدجواد حسینی افزود: طرح های هفته دولت به لحاظ تعداد 14 درصد و از نظر اعتباری 30 درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.
وی ادامه داد: همچنین 140 طرح با اعتبار 250 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که بیشتر طرحها مربوط به دهیاری ها و توسعه مناطق روستایی است.
حسینی گفت: در دولت یازدهم و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، هشت بیمارستان و 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی در خراسان رضوی ایجاد شد.
وی افزود: از 150 مرکز اورژانس اجتماعی که طی هفته دولت در کشور به بهره برداری می رسد سهم خراسان رضوی 12 مرکز است.
حسینی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت احساس رضایت مردم را افزایش داده است، افزود: این طرح در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد.
فرماندار جوین نیز در خصوص طرح های افتتاحی گفت: سه خانه بهداشت روستایی حکم آباد، حسین آباد و میمری هر کدام با زیربنای 90 متر مربع و هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.
حسین جمشیدی ادامه داد: اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان جوین نیز با مساحت 300 متر مربع و هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان جوین نیز با مساحت 400 متر مربع با اعتبار سه میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 6 نفر به بهره برداری رسید.
فرماندار جوین گفت: 41 طرح عمرانی با اعتبار 170 میلیارد ریال در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
جوین به مرکزیت شهر 'نقاب' در سال 1386 به شهرستان ارتقا پیدا کرد و مرکز آن در فاصله 300 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و عطاملک است و حدود 55 هزار نفر در آن زندگی می کنند.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.