سرهنگ مجید پویان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرزبانان مستقر در مرز دوغارون بر منطقه،بر اساس اخبار واصله موفق به کشف و ضبط این میزان سوخت قاچاق شده و در این ارتباط چهار متخلف ایرانی و افغانستانی دستگیر و تسلیم مرجع قضایی شدند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای انسداد مرزها و ورود غیرمجاز اتباع خارجی از طرق مرز دوغارون ظرف 48 ساعت گذشته 39 متجاوز مرزی که قصد ورود غیرمجاز به داخل کشور را داشتند دستگیر شدند.
او گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک میلیون و 300 هزار نفر تبعه خارجی که قصد ورود غیرمجاز به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند در مرز دوغارون دستگیر شده اند.
خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در حوزه شهرستان تایباد است. تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

* کشف تریاک در گناباد
فرمانده انتظامی گناباد نیز از کشف 31 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی اکبر کیانی گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده گناباد - بجستان به یک دستگاه کامیونت فاقد بار که از زاهدان به مقصد سبزوار در حرکت بود مشکوک شدند و در بازدید از آن این میزان تریاک را کشف و ضبط کردند. راننده این خودرو دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگاران: علی اصلاحی نصرآبادی و فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/2095/7494 /1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.