فهیمه سروری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت ‌نام از داوطلبین تحصیل در مقطع کاردانی حرفه ‌ای رشته های آمادگی جسمانی، شنا، فوتبال، والیبال، تیراندازی، تیراندازی با کمان، هندبال، تکواندو، جودو، فوتسال، کاراته، دو و میدانی و پرورش اندام در این مرکز انجام می شود.
وی اظهار کرد: علاقه‌ مندان دارای مدرک دیپلم تمام رشته ها تا نهم مرداد ماه فرصت دارند برای ثبت‌ نام بدون آزمون این مرکز به سایت اینترنتی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
وی گفت: هم اکنون بیش از 500 دانشجو در مقطع کاردانی حرفه‌ای گرایش ‌های پایه مربیگری والیبال، فوتبال، آمادگی جسمانی، شنا، کشتی، تکواندو و پرورش اندام در این مرکز مشغول تحصیل هستند.
سروری با بیان اینکه تاکنون بیش از 700 دانشجو از این مرکز دانش آموخته شده اند افزود: بیش از 260 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی حرفه ای رشته های مدیریت اماکن ورزشی و تغذیه ورزشی در این مرکز مشغول تحصیل می باشند.
وی اظهار کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی به نشانی www.sport-ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 38592040-38557876-38537747-38581072 تماس بگیرند.
مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی در انتهای خیابان آخوند خراسانی، جنب سالن مهران واقع شده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.