به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بوستانی افزود: یک راننده خودرو پراید، سه مسافر را به نشانی خیابان شهید کامیاب سوار می کند و بعد از رسیدن به مقصد به قصد پایین آوردن وسایل مسافران از صندوق عقب ماشین خود، پیاده می شود.
وی افزود: 2 نفر از مسافران که داخل خودرو نشسته بودند خودرو سواری پراید را به سرقت می برند و با داد و فریاد راننده ماشین و تقاضای کمک به او، سارقان وحشت کرده و خودرو را به یک دیوار می کوبند.
وی ادامه داد: سارقان از ماشین پیاده شده و با اضافه شدن همدست دیگرشان داخل یک ساختمان در حال ساخت می شوند، با اعلام این خبر ماموران تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند و سارقان را که 2 بردار هستند دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهر مشهد گفت: همدست دیگر آنها که مردی 44 ساله بود با تهدید به خودکشی روی پشت بام ساختمان مذکور رفته بود که ماموران انتظامی او را دعوت به آرامش کرده و از تصمیمشش منصرف کردند.
سرهنگ بوستانی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد این سه متهم به مواد مخدر اعتیاد داشته اند و مدتی نیز در کمپ ترک اعتیاد بسر برده اند که تصمیم به فرار می گیرند و با کرایه یک خودرو سواری نقشه سرقت را طراحی می کنند.
وی اضافه کرد: این متهمان که دارای سوابق کیفری نیز هستند به مراجع قضائی معرفی شدند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.