معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این رویداد فرهنگی به خبرنگار ایرنا گفت: موانع و مشکلات موزشگاههای آزاد هنری و سینمایی خراسان رضوی و ارائه راهکارهای مناسب برای حل موانع از مهم ترین اهداف این گردهمایی است.
افشین تحفه گر افزود: 250 آموزشگاه هنری و سینمایی از شهرستان های مختلف خراسان رضوی در این همایش حضور دارند و برنامه ها و فعالیت های در نظر گرفته شده برای سال جاری را ارائه می دهند.
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی این همایش ایجاد هماهنگی بیشتر میان آموزشگاهها و برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی است، خاطر نشان کرد: در این همایش نمایندگان ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان، کارو اموراجتماعی، شهرداری و سازمان تامین اجتماعی استان نیز حضور دارند.
وی شکل گیری کمیسیون های مختلف در این همایش را یادآور شد و گفت: در نوبت صبح کمیسیون های چهارگانه موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و سینما تشکیل شده و در هریک از این کمیسیون های موضوعات به صورت تخصصی بررسی می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در پایان امروز هر یک از کمیسیون های جمع بندی خود را از مشکلات و راهکارهای موجود ارائه می دهند.
تحفه گر با اشاره به اینکه کارگاهای آموزشی نیز در نخستین همایش آموزشگاههای آزاد هنری و سینمایی خراسان رضوی برگزار می شود، افزود: کارگاه آموزشی اقتصاد هنر و کارگاه مهارت های آزاد نیز عصر امروز در هتل میثاق مشهد با حضور تمامی آموزشگاه های آزاد هنری و سینمایی استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: تبادل نظر در خصوص استفاده از فرصت باقی مانده مشهد 2017 برای اجرای برنامه های راهبردی و تاثیرگذار در سطح ملی و منطقه از دیگر برنامه هایی است که در این همایش بررسی می شود.
آئین اختتامیه نخستین همایش یک روزه آموزشگاههای آزاد هنری و سینمایی خراسان رضوی امشب با حضور علیرضا رشیدیان استاندار و برخی دیگر از مسئولان و فعالان هنری و سینمایی استان در هتل میثاق مشهد برگزار می شود.
خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7498/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.