به گزارش روز چهارشنبه مرکزاطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ، سردار بهمن امیری مقدم افزود:در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، مزاحمت برای نوامیس مردم ، درگیری خیابانی و اخاذی از کسبه در حوالی میدان عدالت و بلوار مصلی مشهد، اقدامات برای دستگیری عاملان این شرارتها آغاز شد.
وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد چهار برادر و دو تن از بستگانشان، این باند را تشکیل می دهند ، بنابر این در عملیاتی غافلگیرانه و در محیطی پرازدحام یکی از برادران و یک عضو دیگر باند پس از حمله به نیروهای پلیس در نهایت توسط این نیرو دستگیر شدند.
امیری مقدم افزود: هم اکنون تلاش برای دستگیری دیگر برادران و همدست دیگرشان در این باند ادامه دارد .
در گزارش دیگری از این مرکز اطلاع رسانی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری یک موتور سوار قاپ زن در این شهر خبر داد.
سرهنگ علی اکبر حسین پور گفت: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر قاپ زنی از رانندگان، عملیات دستگیری این سارق در کلانتری سپاد مشهد آغاز شد .
وی افزود: این قاب زن سرانجام روز گذشته در حالی که به قصد سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه به یک خودوری 206نزدیک می شد به دام پلیس افتاد.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این متهم معتاد به مواد مخدر، یک دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف شد و هم اکنون تحقیقات از وی ادامه دارد .
خبرنگار: ناصراسدزاده هروی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
3221/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.