* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه عنوان و عکس نخست خود را به موضوع معادن چین کلاغ و ده غیبی اختصاص داد و با روتیتر 'کارشناسان تمدید مجوز معادن چین کلاغ و ده غیبی را عامل اصلی تخریب ارتفاعات جنوبی شهر مشهد می دانند' تیتر زد: کوه غیبی!

* روزنامه اتفاقیه:
این روزنامه تیتر زد: مشهد بیمار نمی خواهیم!
عکس نخست اتفاقیه نیز به تصویری از آثار تاریخی در محوطه شهر توس اختصاص دارد و با روتیتر 'در آستانه بیست و یکمین سالگرد فرمان رهبری' تیتر زد: نجات توس جدی شد.

* روزنامه قدس:
این روزنامه به نقل از حجت الاسلام رئیسی در اختتامیه اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی تیتر زد: رسانه ها زیبایی وحدت و زتشی کفر را نشان دهند.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه در تیتر نخست نوشت: دلخوری زائران از غذاخوریهای اطراف حرم. عکس نخست این نشریه نیز به مراسم افتتاح چهارمین پویش کتابخوانی تابستانی مشهد اختصاص دارد با تیتر: همه با هم بخوانیم برترینهای خود را شناخت.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه با روتیتر 'گزارش مرکز آمار از رشد 700 هزار نفری شاغلان همزمان با افزایش نرخ بیکاری به 12.6 درصد' تیتر زد: دوئل اشتغال و بیکاری در بهار 96.
همچنین خراسان با انتشارتصویری از کولبران در جایگاه عکس نخست خود نوشت: 2 تصمیم برای حمایت از کولبران.

* ویژه نامه خراسان رضوی:
این ویژه نامه با روتیتر 'پیش بینی افزایش دمای استان تا 40 درجه سانتیگراد' تیتر زد: تب 40 درجه. این نشریه همچنین با انتشار تصویری از برداشت هندوانه تیتر زد: 15 تن هندوانه 15هزار تومان.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.