سرهنگ هوشنگ کیانی، دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محموله دام زنده، که 15راس آن بز فرانسوی است، توسط 2 دستگاه ایسوزو و نیسان حمل می شد که در ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه در محور طبس - بردسکن متوقف شد.
وی ارزش تقریبی این دام ها را 350 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بازجویی های به عمل آمده از رانندگان مشخص کرد این دام ها بدون هیچ مجوز بهداشتی، از استان های جنوبی کشور به مقصد مشهد بارگیری شده است.
سرهنگ کیانی گفت: محموله دام تحویل پست قرنطینه شبکه دامپزشکی بردسکن شده و 2 متخلف نیز با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بردسکن افزود: از ابتدای امسال بیش از هزار و 100 راس دام قاچاق در حوزه استحفاظی این شهرستان کشف شده است.

** کشف و ضبط 120 کیلوگرم دل و جگر تاریخ گذشته مرغ در بردسکن
رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن گفت: 120 کیلوگرم دل و جگر فاسد مرغ، شامل 150 بسته منجمد، که سه ماه از تاریخ مصرف آن گذشته بود، در این شهرستان کشف و ضبط شد.
علی صدیقی افزود: این اقلام در بازدید سرزده یک روزه کارشناسان این شبکه از پنج واحد عرضه مرغ و ماهی سطح شهر کشف و معدوم سازی شد.
رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن همچنین از توقیف یک محموله 350 کیلوگرمی عسل تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: آزمایش های به عمل آمده حاکی از تقلبی و غیربهداشتی بودن این عسل ها بود که با دستور مقام قضایی نسبت به معدوم کردن آن اقدام شد.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.