بسام ابوعبدالله روز دوشنبه در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی در مشهد افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن تعادل در خاورمیانه هستند و در این راستا تلاش می کنند از طریق اتحاد با عربستان انسجام خاورمیانه را از بین برده و کشورهای این منطقه را به کشورهای طائفه ای کوچک تقسیم کنند.
وی اظهار کرد: ترکیه و عربستان سعودی نیز در این راه همراه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
وی گفت: تضعیف جبهه مسلمانان هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا از دیرباز به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند تا به اهداف خود برسند.
ابوعبدالله افزود: رژیم اشغالگر قدس همواره به دنبال ضربه زدن به ایران است و با همراهی آمریکا می خواهد کشورهای جبهه مقاومت را در تنگنا قرار دهد.
وی اظهار کرد: ترامپ می خواهد نفوذ ایران در منطقه را کاهش داده و جنبشهای مقاومت را تضعیف کند.
وی گفت: در این راستا همواره توطئه هایی بین کشورهای مصر، سوریه و عراق اعمال کردند تا با ایران متحد نشوند ولی در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.