به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی سه راهی درونه امروز هنگام کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن-طبس به یک دستگاه کامیون حامل دام زنده که از استان های جنوبی کشور به مقصد مشهد در تردد بود مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، این تعداد گوسفند قاچاق و بدون هرگونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف و با هماهنگی مقام قضایی تحویل پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان دادند.
وی ارزش ریالی این احشام را 820 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کامیون مزبورتوقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
شهرستان بردسکن در فاصله 273 کیلومتری مشهد قرار دارد

**اخاذی ازدخترجوان کاشمری با دوستی در فضای مجازی
جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر نیز اعلام کرد :آشنایی دختری جوان در این شهرستان در فضای مجازی منجر به اخاذی از او در فضای حقیقی شد.
حسن هوشنگی افزود: دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان اعلام کرد که در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی ناشناس آشنا شده و پس از برقراری رابطه دوستی باوی با توجه به اینکه در چندین مرحله تصاویر شخصی و خانوادگی خود را برای او ارسال کرده مورد تهدید قرار گرفته که در صورت عدم واریز مبالغ در خواستی به حساب وی، تصاویر شخصی و خانوادگی اش را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد؛ لذا مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در مدت زمان کوتاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی، فرد مورد نظر را شناسایی و با توجه به اینکه ساکن یکی از شهرهای همجوار بود با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که متهم با شکستن شیشه های مخفیگاهش قصد فرار داشت، با اقدام قاطع پلیس دستگیر وبه مقر پلیس فتا انتقال یافت.
وی افزود:متهم 24 ساله به نام اسماعیل در ابتدا منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجهه با دلایل متقن پلیس ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در فضای مجازی با شاکیه آشنا و پس از جلب اعتماد وی تصاویر خصوصی و خانوادگی وی را دریافت و در فرصت مناسب اقدام به اخاذی مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد و همچنین دو عدد گوشی تلفن همراه کردم.
جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر افزود: دو عدد گوشی تلفن همراه از مخفیگاه متهم کشف و ضبط و متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.
وی از شهروندان خواست: با توجه به اینکه فضای مجازی به هیچ عنوان قابل اطمینان نمی باشد، از تبادل تصاویر و اطلاعات شخصی خود در این فضا و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار:‌لیلا قرائی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.