سردار یعقوبعلی نظری شنبه شب در همایش طرح ضیافت اندیشه افزود: 585 مسجد در سطح استان در این طرح قرار دارند که 12 باب آن در شهر مشهد است که در زمینه مباحث علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی باید فعالیت کنند.
وی اظهار کرد: مساجد فقط مخصوص نماز نیست بلکه دیگر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: مساجد می توانند مکان معنوی بسیار خوبی برای تشکیل هسته های عملیاتی در ارتباط با موضوعات مختلف باشند و می توانیم از مسجد هسته های مقاومت در موضوعات گوناگون راه اندازی کنیم.
سردار نظری با بیان اینکه یکی از ظرفیتهای بسیار مهم در این ارتباط رسانه و بسیج رسانه است، اظهار کرد: قرارگاه فعال رسانه ای باید در استان ایجاد شود و هر هسته یا رسانه آتش به اختیار باشد.
وی ادامه داد: مساجد را باید فعال و رابطه مردم و خانواده ها را با مساجد بیش از پیش برقرار کنیم تا این اقدامات کوچک و هسته ای متصل شود و کم کم بر دشمن ضربات رسانه ای خود را وارد کنیم و اگر در شرایط خطیر کنونی حساسیت زایی اجتماعی نداشته باشیم در باتلاقی که دشمن طراحی می کند غرق می شویم.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6012خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.