به گزارش ایرنا، حسین مقصودی روز جمعه در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز قدس در شهرستان خوشاب افزود: موضوع فلسطین مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و اجازه داد رژیم صیهونیستی این پاره تن اسلام و کشورهای اسلامی را جدا کند.
وی با بیان اینکه امروز امت اسلامی باید در برابر رژیم صیهونیستی بسیج شود، ادامه داد: برخی از حکام عرب منطقه به جای مقابله با اسرائیل؛ دست پیمان به رژیم صهیونیستی می دهند که این مسئله به معنای حمایت کردن از تجاوز گری آنها نسبت به ملت مظلوم فلسطین است.
مقصودی با اشاره به اینکه مسجد الاقصی قبله‌ اول مسلمانان است، گفت: تنها راه آزادی فلسطین مقابله با رژیم صیهونیستی از طریق جهاد و مبارزه است.
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف دشمن در ایجاد گروه های تروریستی از جمله داعش در قلب دنیای اسلام، منحرف کردن امت اسلامی از مسئله فلسطین است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت های جمهوری اسلامی از آرمان فلسطین و مبارزه گروه های مقاومت اسلامی با دشمن صیهونیستی سبب شد تا اذهان ملت های مسلمان به سمت مسئله فلسطین جلب شود.
او تاکید کرد: هر اندازه ملت های مسلمان به موضوع فلسطین توجه کنند محور مقاومت در منطقه تقویت می شود.
مقصودی افزود: امام راحل در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اتحاد میان مسلمانان و از بین بردن نقشه‌های شوم غرب و صهیونیست‌ها تلاش جدی کردند و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان نماد وحدت و انسجام بین مسلمانان در سراسر جهان روز قدس نام نهادند.
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از اتحاد بین کشورهای مسلمان ترس و واهمه دارند، گفت: صهیونیزم برای بقای خود سعی در ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان دارد.
مقصودی با بیان اینکه برای از بین بردن غده های سرطانی رژیم صیهونیستی باید وحدت و یکپارچگی بیشتر بین کشورهای مسلمان و منطقه ایجاد شود، گفت: روز جهانی قدس نویدبخش آزادی فلسطین است و این مژده را می دهد که رژیم صیهونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
8144/7500/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.