به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد گوهرشاد مشهد افزود: پیام عملیات مزبور این است که اگر تلاش‌ نیروهای تکفیری برای ناامن کردن ایران ادامه یابد، نیروهای نظامی کشور هیچ نقطه امنی برای تروریست ‌ها و حامیان مستکبر آنان باقی نمی گذارد.
وی اظهار کرد: عده‌ ای با پول ‌های آل سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند که امروز پاسخ دندان شکن دریافت کردند و این مقدمه کار است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی ایران را آنچنان قوی کرده اند که روز گذشته مواضع تروریست ها را در 700 کیلومتر آن طرف تر از مرز ایران مورد هدف قرار دادند و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: با این تفاسیر تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کس که باشد، امری ناپسند است.
شامگاه یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی هفتم ژوئن در تهران خبر داد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.