یحیی قاینی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوا طی روزهای آتی در شهرستانهای سرخس، کاشمر، گناباد، بردسکن، سبزوار و مه ولات بالاتر از 40 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را 36 درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای مشهد برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب 38 و 40 درجه پیش بینی شده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: بر اساس پیش بینی ها طی امروز و فردا شاهد رشد و افزایش ابر و بارشهایی به شکل رگبار و رعد و برق پراکنده در بخشهایی از نواحی شمالی و مرکزی استان خواهیم بود.
وی افزود: طی این مدت وزش باد در سطح خراسان رضوی به نسبت شدید و در نیمه جنوبی گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.
فریمان با حداقل دمای 15 درجه و مه ولات با حداکثر دمای 41 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. همچنین در این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستانهای سرخس و بجستان خراسان رضوی با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی قوچان به میزان 2.5 میلیمتر گزارش شده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.