معرفی مدیران متخلف انتخاباتی به قوه قضائیه، لزوم تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده استان و ضرورت نگاه غیر سیاسی به فرهنگ برای نجات شهر از مشکلات، از دیگر عنوان های روزنامه های خراسان رضوی است.

*روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر'گزارشی از الزام قانونی و شرعی داوری در طلاق که جدی گرفته نمی شود' تیتر زد: داوری تشریفاتی در طلاق.
عکس نخست این روزنامه نیز تصویری از رئیس جمهور آمریکاست که با عنوان 'بر لبه تیغ ؛ آغاز تحقیق از ترامپ درباره پرونده روسیه' همراه است.

*ویژه نامه خراسان رضوی
این ویژه نامه با اشاره به منتفی شدن شکایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از شهرداری مشهد، عنوان 'توافق 24 میلیاردی' را در جایگاه تیتر نخست منتشر کرد.
تصویری از پارک خودروها در کنار پارک چهل بازه در این رونامه منتشر شده که به همراه آن عنوان ' پارک چهل بازه فقط 70 جای پارک!' درج شده است.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه با انتشار روتیتر 'نخستین روز اجرای پرداخت وام 5 میلیونی یارانه‌ای با پاسخ ابلاغ نشدن به شعب بانکی استان همراه شد' تیتر زد: ضامن تراشی برای وام یارانه‌ای
عکس نخست نیز تصویری از مهار کانونهای بحران فرسایش بادی است که به همراه آن به نقل از معاون ادارۀ کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌رضوی آمده است: مهار کانون‌های بحران فرسایش بادی حداقل 100 سال طول می‌کشد

*روزنامه اتفاقیه
این روزنامه درجایگاه تیتر نخست خود نوشت: نجات شهر با نگاه غیر سیاسی به فرهنگ
عکس نخست نیز تصویری از شلوغی یک بازار و حضور مردم است که با عنوان ' بحران اعتماد' همراه است.

*روزنامه قدس
این روزنامه به نقل از سخنگوی شورای نگهبان نوشت: معرفی مدیران متخلف انتخاباتی به قوه قضائیه'
عکس نخست نیز مربوط به رئیس جمهور آمریکا است که با عنوان ' اعتبار بر باد رفته امضاء آمریکایی' همراه شده است.

*ویژه نامه خراسان روزنامه قدس
عکس و عنوان نخست این روزنامه مربوط به زندگی مردم در مناطق زلزله زده استان است که به نقل از معاون استاندار خراسان رضوی تیتر زده است: تسریع در نوسازی، پرهیز از کاغذ بازی
/60127496 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.