بر اساس این اطلاعیه که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌آمده است: بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش شدت وزش باد از اواخر وقت امروز تا روزهای میانی هفته آینده در اغلب نقاط استان خراسان رضوی می باشد.
بر طبق این پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی در عصرها شدید و در برخی نقاط توام با گردو خاک پیش بینی شده است که این شرایط ضمن احتمال بروز خسارت کاهش دید و کیفیت هوا را در پی دارد.
هواشناسی خراسان رضوی در ادامه این اطلاعیه، از آغاز بارش های رگباری توام با رعد و برق از نواحی شمال غرب این استان خبر داد که پیش بینی می شود به طور متناوب در روزهای آینده و بیشتر در ناحیه شمالی استان ادامه خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی نیز با اشاره به افزایش شش درجه ای دما در این استان برای امروز نسبت به روز گذشته اظهار کرد: بیشینه دمای دیروز مشهد 33 درجه سلسیوس بود که امروز به 39 درجه سلسیوس می رسد.
مرتضی اثمری افزود: بیشینه دمای مشهد از فردا کاهش چند درجه ای دارد، به طوری که برای روزهای جمعه /فردا/ و شنبه هفته آتی 36 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
به گفته وی،کمینه دمای مشهد در شب های آتی بین 20 تا 23 درجه سلسیوس در نوسان است.
فریمان با دمای 14 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 40 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین شدت وزش باد این مدت مربوط به سرخس با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
3027/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.