سرهنگ رضا قدمگاهی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تماس با پلیس 110 یکی از موارد همکاری مردم با پلیس تلقی می شود در کاهش جرائم موثر بوده و از اقدامات پیشگیرانه است.
وی در ادامه بیشترین کشفیات مواد مخدر را در قوچان شامل تریاک و کراک ذکر و بدون اشاره به آمار بیان کرد: امسال تاکنون 66 درصد افزایش در حجم کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال رخ داده است.
فرمانده انتظامی قوچان ادامه داد: امسال در این شهرستان با اجرای 10 عملیات خرده‌ فروشان و معتادان متجاهر دستگیر، پنج پاتوق توزیع‌ مواد مخدر پلمب و 12 خانه مخروبه که پاتوق معتادان بود تخریب شد.
وی از کاهش 11 درصدی سرقت از ابتدای سال در قوچان نیز خبر و ادامه داد پارسال ارتکاب قتل در این شهرستان کاهش 50 درصدی داشت و طی سال جاری نیز قتل در قوچان رخ نداده است.
او به سوانح رانندگی نیز اشاره و بیان کرد: آمار تصادفات منجر به فوت کاهش 50 درصدی و تصادفات جرحی نیز کاهش 12 درصدی داشته است.
با این حل وی از افزایش 10 درصدی آمار تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در حوزه قوچان خبر و ادامه داد: علت اصلی این تصادفات عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی بوده است. مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.