به گزارش ایرنا برات علی نیا، دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: اعتبار امسال بردسکن از محل طرح تملک دارایی های استان 121 میلیارد و 840 میلیون ریال تعیین شده است.
وی با بیان اینکه این رقم برای اجرای 109 طرح کددار هزینه خواهد شد، تاکید کرد: تمام این اعتبار برای اجرای طرح های نیمه تمام شهرستان مصرف می شود و هیچ پروژه جدیدی برای منطقه تعریف نشده است.
فرماندار بردسکن عنوان کرد: اعتبارات تخصیصی به بردسکن معادل 2.1 درصد اعتبارات استان است و خوشبختانه امسال سهم اعتباری تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به سال قبل رشدی چشمگیر یافته است.
علی نیا بر تلاش برای جذب اعتبارات تملک دارایی توسط دستگاه ها تاکید کرد و گفت: مدیرانی که در جذب این اعتبارات ضعیف عمل کنند نسبت به تغییر و جا به جایی اعتبارات آنها اقدام خواهد شد.
علی نیا افزود: سهم اعتباری شهرستان از محل ماده 180 که به شهرستان ابلاغ شود تنها به دستگاههایی تعلق خواهد گرفت که به لحاظ جذب اعتبارات و اجرای طرح ها عملکرد مناسبی داشته باشند.
وی به امضای تفاهم نامه بین استانداری های خراسان رضوی و سمنان برای طرح ایمن سازی و ارتقای محور بردسکن - انابد - بیارجمند - شاهرود اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ضروری است مسئولان استانی در قالب طرحی ملی به این طرح نگاه کنند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است که با منطقه بیارجمند در استان سمنان هم مرز است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.