*روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'قالیباف دربیانیه ای با حمایت از رئیسی از کاندیداتوری انصراف داد'، عنوان 'شوک اولین ائتلاف' را برای تیتر نخست خود برگزید.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی اختصاص دارد که با عنوان 'میزبانی توس از دوستداران فردوسی' همراه است.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه به نقل از قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی و اشاره وی به قرارداد 2 میلیارد یورویی بانک چینی نوشت: فاینانس قطار برقی مشهد - تهران نهایی شد.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه با روتیتر 'اتحاد قالیباف با آیت الله رئیسی و میتینگ های سرنوشت ساز چهارشنبه چشم ها را به خراسان دوخته است' تیتر 'انتخابات روی موج مشهد' را منتشر کرد.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از شور و شوق و فضای انتخاباتی در مشهد اختصاص دارد.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه عنوان 'دولت سنگ تمام گذاشت' را در تیتر نخست خود برای گزارشی در زمینه اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در حاشیه مشهد، انتخاب کرد.
عکس نخست این روزنامه نیز تصویری از حجج اسلام روحانی و رئیسی در مقابل یکدیگر است که با عنوان 'مشهد، فردایت را انتخاب کن' چاپ شده است.

*روزنامه قدس
روتیتر 'کناره گیری محمدباقر قالیباف از نامزدی انتخابات به نفع سید ابراهیم رئیسی' و تیتر 'کفه تغییر به نفع مردم سنگین تر شد' در عنوان نخست این روزنامه قرار گرفته است.
عکس صفحه اول این روزنامه نیز تصاویری از سخنرانی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بین مردم است.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه تیتر نخست خود را با عنوان 'بدهی 50 میلیارد تومانی دولت به اتوبوسرانی مشهد' و تصویری از حضور مردم منتظر در ایستگاه اتوبوس منتشر کرده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.