مهدی ناصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عمده تخلف مرتکب شده نامزدها را رعایت نکردن ابعاد قانونی در چاپ پوسترهای تبلیغاتی عنوان و اظهار کرد: البته تخلفات ریز و درشت زیادی از سوی نامزدهای شورای اسلامی مشاهده شده اما با توجه به لزوم تهییج مردم و ایجاد شور و شوق انتخاباتی، از بسیاری از آنها اغماض شد.
وی با بیان اینکه برخی نامزدهای شورا برای جذب آرای مردم اقدام به انتشار تصاویر پررنگ و لعاب و جذاب از خود کرده اند، گفت: به مردم توصیه می کنیم به جای پرداختن به صورت، به سیرت و برنامه های نامزدها رای بدهند.
ناصری در بخش دیگری اظهار کرد: از مجموع 91 نفری که برای شوراهای اسلامی شهر تربت حیدریه ثبت نام کرده اند، 82 نفر احراز صلاحیت شده اند که تا این لحظه هشت نفر از نامزدی انصراف داده اند و در حوزه بخش ها و روستایی نیز 763 نفر ثبت نام کرده اند که 705 نفر احراز صلاحیت شده اند.
رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه با بیان اینکه جانبداری نامزدهای شورای اسلامی از نامزدهای ریاست جمهوری تخلف انتخاباتی محسوب نمی شود، گفت: خوشبختانه تاکنون در فعالیت ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری هیچ تخلفی مشاهده نشده است.
ناصری تصریح کرد: البته تا این لحظه از بین 6 نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، تنها حسن روحانی ، سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف اقدام به برپایی ستاد انتخاباتی در تربت حیدریه کرده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.