به گزارش ایرنا این نشست ساعت 17 امروز به همت استانداری خراسان رضوی در مرکز رفاهی فرهنگیان امام علی (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در دفتر استاندار خراسان رضوی، گردهمایی صنعت گران کارآفرین با موضوع نقش دولت ها در توسعه اقتصادی با حضور صادق زیبا کلام و فرشاد مومنی، همایش آوای اردیبهشت خراسان با حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی، همایش تداوم اصلاحات در آیینه تدبیر و امید با حضور صادق زیبا کلام و نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
نشست خبری روز پاسداشت زبان پارسی و حکیم ابوالقاسم فردوسی، همایش بانوان به همت دفتر حزب اعتدال و توسعه استان، سخنرانی رئیس ستاد دکتر روحانی در خراسان رضوی، نخستین کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گردهمایی بانوان حامی حجت الاسلام رئیسی در مشهد، مناظره نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشست حقوق شهروندی و عوامل تاثیرگذار بر آن و نشست خبری برنامه های حمل و نقل درون شهری تاکسی 'تپسی' به همت یک شرکت دانش بنیان نیز امروز در مشهد برگزار می شود.
رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر در سایت استانی ایرنا به نشانی اینترنتی http://www.irna.ir/rkhorasan منتشر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.