رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: معلمان گروه سرود از نواحی و شهرستان های استان در این جشنواره یک روزه حضور داشتند.
فرهاد قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 360 همکار فرهنگی هم سرا در قالب 12 گروه در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند و گروه های برتر از سوی هیات داوران برگزیده و معرفی شدند.
وی افزود: گروه های سرود برگزیده برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی وزارت آموزش و پرورش در تابستان امسال معرفی می شوند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضان با شاعران بر موضوع سرود و اهمیت این مقوله در امرتعلیم و تربیت این جشنواره برگزار می شود.
وی بیان کرد: مهمترین هدف تشکیل گروه های کرال فرهنگیان(همسرایان امور تربیتی) در آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت های هنری همکاران فرهنگی در حوزه های آموزشی و پرورشی به جای نیروهای غیر سازمانی در کلیه امور مربوط به فعالیت های هنرهای آوایی و سرود از جمله آموزش، داوری، مربی گری سرود دانش آموزی و رهبری گروه کر فرهنگیان است .
وی از دیگر اهداف جشنواره را افزایش نشاط و شادابی ،ایجاد محیط های آموزشی شاداب و با نشاط در مدارس استان دانست.
استان خراسان رضوی دارای 90 هزار معلم است.
6012/7496
خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.