تابناک نوشت: در حالی که مردم پایتخت کشور،اردیبهشت را با نمایشگاه کتاب می شناسند، زائران و مجاوران در مشهد هرساله در میانه ی روزهای اردیبهشت،انتظار بازگشایی نمایشگاه گل و گیاه را می کشند و هرساله نمایشگاه گل و گیاه مشهد با انبوه علاقمندانی روبروست که برای خرید گل و گیاه و نشاء های سبزیجات و تماشای پروژه های باغات و گل آرایی های ادارات مختلف از جمله آستان قدس رضوی و شهرداری به نمایشگاه گل و گیاه می آیند.
*دیگر اخبار برجسته تابناک به شرح زیر است:
- معاون فرهنگی شهردار مشهد: اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی برای مشهد برنامه دارند
- سایه نگاه جنسیتی از سر سیاست برداشته شود : حضور زنان در عرصه جامعه از جمله دغدغه های دهه های گذشته جامعه زنان در ایران بود. این در حالی است که این روزها بر حضور زنان در عرصه سیاسی تاکید بسیاری می شود و حال این سخن در میان است که در عرصه ی سیاست حضور زنان مطرح است و یا پیگیری مطالبات زنان؟
- دبیر انجمن سطوح آبگیری ایران: مطالبه مردم، غیر محرمانه شدن اطلاعات کیفی آب شرب مشهد است.

*پایگاه خبری صبح توس:
- قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان رضوی: فرمانداری برای اثبات تخلفات ستاد حجت‌الاسلام رئیسی، مستندات ارائه کند
- گرد فراموشی بر چهره اعجوبه دومیدانی ایران : قهرمان پیشکسوت دومیدانی ایران و جهان از شهرستان طرقبه شاندیز، اکنون پیرمردی 93 ساله است که از وضعیت حمایت از ورزشکاران ناراضی است و تأکید دارد به مقام و مرتبه ورزشکار ملی بایدبیشتر از اینها اهمیت داده شود.
- حادثه در کمین مسکن مهر شاندیز/ وقوع هفته‌ای 2 حادثه آسانسور در مسکن مهر

*پایگاه خبری مشهد پیام:
- بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی‌ نژاد مشهد: اعتراضات زیادی از طرف مسافران مبنی بر تأخیرهای زیاد پروازهای اترک در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دست ما رسیده که به همین سبب مدیران این شرکت به دادسرا احضار شده‌اند.
- رئیس ستاد مردمی حجت‌ الاسلام روحانی در خراسان رضوی: “حسن روحانی” 27 اردیبهشت‌ ماه به مشهد‌ مقدس سفر می‌کند
- ساماندهی و ثبت هشت هزار ملک شهرداری مشهد در بانک اطلاعاتی

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- 'چراغ برات' نماد محبت، نمایشی از محشر و معاد: ماه شعبان در خراسان با آیین چراغ برات که با نیت یاد اموات و گذشتگان برپا می شود عجین شده است و همه ساله در نیمه های ماه شعبان با اجرای مراسم خاص یاد اموات و گذشتگان گرامی داشته می شود.
- بروکراسی جدایی/نوبت دهی برای طلاق؛ توافقی یا یک طرفه؟
- جولان غول ترافیک در مشهد: مشهد دومین کلانشهر مذهبی جهان و پایتخت فرهنگی جهان اسلام، امروز با غول ترافیک دست و پنجه نرم می‌کند که از جمله دلایل آن می‌توان به نامناسب بودن برخی معابر، رعایت نکردن قوانین توسط رانندگان، از رده خارج نکردن برخی خودروهای فرسوده و تردد بیش از اندازه خودروهای تک سرنشین اشاره کرد.

*پایگاه خبری پرستوها:
- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان رضوی: در کمسیون اشتغال در بخش کشاورزی سعی داریم بر پتانسیل های بخش کشاورزی تاکید و راههای سرمایه گذاری و توسعه اشتغال را بررسی نماییم.
- فعالیت بیش از 221 هزار کندوی زنبورعسل در خراسان رضوی
- یک کارشناس مدیریت شهری: اگر قرار باشد یک گروه سیاسی محدود خودش را وارد شورای شهر کند طبیعتاً وقت خودش را صرف جناح سیاسی و استحکامات خودشان در سطح مدیریت شهر خواهند کرد.
7489/6012 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.