مجتبی شاکری در نشست شورای فرهنگ عمومی خلیل‌ آباد با اشاره به اندک بودن تشکل های مردم نهاد ثبت ‌شده در این شهرستان افزود: با راه‌ اندازی این تشکل ‌ها در عرصه‌ های مختلف می‌ توان مشکلات منطقه را کاهش داد.
وی اظهار کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تلاش خود را برای برگزاری برنامه ‌های فرهنگی انجام داده ‌اند و با بخشنامه و آیین ‌نامه نمی ‌توان بسیاری از مشکلات را سامان داد لذا باید با جذب مشارکتهای مردم در راه اعتلا و توسعه منطقه گام برداشت.
وی عامل بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی و بزهکاری‌ ها را بیکاری دانست و گفت: آنچه در شهرستان نیازمند آن هستیم عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت افزایش تولید و اشتغال است.
شاکری افزود: توسعه ورزش ‌های همگانی می ‌تواند در ایجاد نشاط راهگشا باشد، لذا مردم، خیرین و ادارات متولی باید با همکاری یکدیگر روحیه نشاط و شادابی را در شهرستان افزایش دهند.
امام جمعه خلیل آباد نیز در این نشست با گرامیداشت هفته معلم، توجه به وضعیت معیشتی معلمان را حائز اهمیت دانست و گفت: باید به معیشت معلمان توجه شود تا بدون دغدغه به وظیفه خود در تربیت نسل متدین ادامه دهند.
حجت‌ الاسلام علی ناهیدی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی پیگیر مسائل فرهنگی شهرستان است، افزود: باید مسائل فرهنگی شهرستان اولویت‌ بندی شده و در جلسات شورای فرهنگ عمومی راهکارهای مناسب در این زمینه ارائه و عملیاتی شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل ‌آباد نیز با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: مردم از آگاهی خوبی نسبت به معیارهای انتخاب اصلح برخوردارند.
حجت‌الاسلام قاسم مجیدی، با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نمی ‌توانند از امکانات هیات های مذهبی برای تبلیغات استفاده کنند افزود: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات نیز از وظایف روحانیون محسوب می‌شود، لذا روحانیون در محافل و مساجد باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت‌ ماه دعوت ‌کنند.
وی اظهار کرد: روحانیون و کانون مداحان حق دخالت در انتخابات شوراهای شهر و روستا را ندارند.
وی گفت: در راستای تحقق شعار سال باید از سخنرانان برای ترغیب مردم به خرید کالاهای داخلی و برگزاری برنامه ‌های فرهنگ ساز استفاده شود.
شهرستان 50 هزار نفری خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.