آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: امروز دین و نظام اسلامی پیوندی غیرقابل اغماض و کاملا ضروری دارند پس اگر بخواهیم دین باقی بماند باید این نظام را مستحکم نگه داریم.
وی ادامه داد: یک طلبه با صرف نماز و روزه نمی تواند در راستای حفظ دین گام بردارد بلکه باید در جریان قرار گیرد که دشمن برای جامعه و دین او چه برنامه ای دارد.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: یقینا دشمنان که برای انتخابات کشورمان برنامه های زیادی دارند آرام نخواهند نشست و از هر طریقی که بتوانند همچون گذشته ضربه خود را وارد می کنند.
وی معیارهای فرد اصلح را برای ریاست جمهوری 'کاملا مشخص' خواند و افزود: خدا را شکر که مردمی فهیم داریم که صلاح مملکت خود را می دانند و بدون شک همانند گذشته با حضور پرشور در انتخابات، بهترین فرد را برخواهند گزید.
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858








آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: امروز رابطه دین و نظام جمهوری اسلامی یک رابطه غیرقابل اغماض و کاملا ضروری است لذا اگر بخواهیم دین باقی بماند باید این نظام را مستحکم نگه داریم.
وی ادامه داد: یک طلبه با صرف نماز و روزه نمی تواند در راستای حفظ دین گام بردارد بلکه باید در جریان قرار گیرد که دشمن برای جامعه و دین او چه برنامه ای دارد.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: دشمن برای انتخابات کشورمان برنامه های زیادی دارد. واضح است که آرام نخواهد نشست و از هر طریقی که بتواند ضربه خود را وارد می کند همانطور که در گذشته سابقه این کار را داشته است.
وی معیار های فرد اصلح را برای ریاست جمهوری 'کاملا مشخص' توصیف و بیان کرد: خدا را شکر مردمی فهیم داریم که صلاح مملکت خود را خوب می دانند و بدون شک همانند گذشته با حضور پرشور در انتخابات آتی جواب محکمی به دسیسه های دشمن خواهند داد.
خبرنگار: حسین عباسی
7495/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.