محمود احمدی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسب هفته کاروکارگر افزود: با ایجاد سالانه 65 هزار شغل می توان معضل بیکاری استان را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه بیشترین سهم اشتغال استان در بخش خدمات است، اظهار کرد: 140 میلیارد ریال تسهیلات پارسال به 700 نفرپرداخت شده است که در ایجاد اشتغال واحدهای کوچک و خانگی تاثیر بسزایی داشته است.
وی در ارتباط با تعداد مقرری بگیران استان نیز گفت: در سال 95 به 15 هزار و 437 نفر مقرری بیمه بی کاری پرداخت شده است که این میزان نسبت به سال قبل از آن 985 نفر افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه کارگران ستون فقرات جامعه به شمار می روند، خاطر نشان کرد: به فرموده امام راحل، حیات یک ملت مرهون کارو کارگر است و باید با حفظ منزلت این قشر مانع از بیراهه رفتن اقتصاد کشور شد
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌در سه سال اخیر تسهیلات خوبی در اختیار واحدهای صنعتی استان برای تولید قرار گرفته است و اکثر واحدهایی که هم اکنون تعطیل اند به مسائل مدیریتی است.
وی اظهار کرد:‌ دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانجات استان ارتباطی به رکود ندارد چرا که با مهیا کردن شرایط سعی به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد آنها داشته ایم اما بسیاری از این کارخانجات مانند آساک دوچرخ قوچان نتوانسته کارخانه خود را به رونق بیندازند.
هر سال از 5 تا 11 اردیبهشت هفته کار و کارگر نامیده می شود.
7495/6012حسین عباسی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.