مجید ولیپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارائه آموزشهای لازم، اجرای طرح استعدادیابی، برگزاری دوره های مربیگری از جمله برنامه هایی است که در مدارس بسکتبال خراسان رضوی پیگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه هشت مدرسه بسکتبال در خراسان رضوی در حال روند اخذ مجوزهای قانونی هستند ادامه داد: توسعه مدارس و مراکز آموزشی بسکتبال در شهرستانهای استان از جمله برنامه هایی است که به صورت جدی توسط هیات دنبال می شود.
دبیر هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در بسکتبال از دیگر برنامه هایی است که امسال توسط این هیات دنبال می شود.
وی به افزایش حضور بسکتبالیستهای خراسان رضوی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان در تیمهای ملی اشاره و بیان کرد: هم اکنون 15 بسکتبالیست خراسان رضوی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان در تیمهای ملی حضور دارند.
او گفت: لیگ برتر بسکتبال خراسان رضوی نیز امسال به صورت منظم در رده های سنی مختلف در شهر مشهد و یکی از شهرستانهای استان برگزار می شود.
دبیر هیات بسکتبال خراسان رضوی افزود: توسعه بسکتبال در شهرستانهای خراسان رضوی با برگزاری مسابقات مختلف برای شناسایی افراد مستعد نیز در سال جاری دنبال خواهد شد.
از مجموع 800 ورزشکار خراسان رضوی در رشته بسکتبال 300 نفر به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند. در این استان 10 باشگاه، 28 داور و 25 مربی در این رشته مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.