خلیل مطلب ‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه همایش مزبور طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد 100 مقاله با موضوع تولید و اشتغال پذیرفته شده که به صورت پوستر و سخنرانی در این همایش ارائه می ‌شود.
وی اظهار کرد: محور اصلی این همایش در حوزه شعار سال و موضوع اقتصاد مقاومتی است و به شناسایی و ارائه راهکار برای تحقق آن می پردازد.
وی با بیان اینکه برقراری ارتباط میان دانشگاه، جامعه و صنعت از اهداف مورد نظر و جزو ماموریت ‌های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد، گفت: حرکت به سوی کارآفرینی از اهداف مهم و مورد پیگیری است که در این زمینه باید با برنامه و هدف پیش رفت.
مطلب زاده افزود: 25 داور در طول سه ماه گذشته داوری مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش را برعهده داشتند.
وی اظهار کرد: برای برگزیدگان همایش، امتیازات ویژه ‌ای در حوزه ‌های کاری، پژوهشی و تحصیلی در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز به خبرنگاران گفت: بررسی ها نشان داده است که زمینه اشتغال 100 درصد دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان این استان فراهم است.
سید حسین مجتبوی افزود: در راستای اسناد بالادستی سند رشد و تحول علمی جامعه، وظیفه‌ فعالان عرصه آموزش، رشد و ارتقای حوزه علمی و پژوهشی در دانشگاههاست.
وی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' به ‌طور جدی در این حوزه وارد شده است.
وی با تاکید بر تلاش برای فراهم کردن بستر همکاری ‌های میان دانشگاهی از سوی دانشگاه فرهنگیان، گفت: مهمترین هدف برگزاری این همایش تبیین جایگاه مدیریت به عنوان شاه کلید تحقق کارآفرینی است.
مجتبوی با بیان اینکه امروزه بحث مدیریت استراتژیک و اشتغال باید به عنوان یک امر مهم مورد توجه باشد، افزود: دانشگاه فرهنگیان در حوزه کارآفرینی و ارتقای توان فرهنگیان، نشست های پرسش‌ و پاسخ و انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری با سازمان فنی ‌و حرفه‌ ای داشته است.
وی اظهار کرد: دانشگاه ‌ها باید به دانشگاه ‌های ماموریت‌ گرا تبدیل شوند و میان بازار، صنعت و آموزش‌ های تئوری و عملی ارتباط مناسب برقرار گردد.
همایش یک روزه رویکردهای نوین در مدیریت و کارآفرینی در مشهد امشب به کار خود پایان می دهد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.