حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی روز چهارشنبه در بیست و سومین نشست سراسری مدیران هیات های مذهبی رزمندگان اسلام در مشهد افزود: رسالت هیات های مذهبی، تربیت انسانها در عالی ترین سطح ممکن است و مجلس اهل بیت (ع) امانت سنگینی است که مسئولیت آن بر عهده مدیران هیات های مذهبی می باشد.
وی اظهار کرد: قوت و ضعف فرهنگ دینی ما به قوت و ضعف هیات های مذهبی بر می گردد به همین دلیل تشیع انگلیسی توان خود را بر روی هیات های مذهبی متمرکز کرده است.
وی گفت: اعضای هیات رزمندگان اسلام، نیروهای انقلابی هستند که برای زنده نگه داشتن قیام عاشورا فعالیت می کنند و قرار است فرهنگ جهادی را در میان مردم ترویج دهند.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: هیات مذهبی موفق و انقلابی، هیاتی است که در آن فرهنگ نقد وجود دارد اما در جامعه مذهبی و میان منبری ها و مداح های ما این فرهنگ وجود ندارد و هر چقدر شهرت این افراد بیشتر می شود، کسی نمی تواند و جرات ندارد آنان را نقد کند.
وی اظهار کرد: در محافل هیات های مذهبی باید به مضامین اسلامی و قرآنی با زبان شعر و هنر پرداخته شود.
وی گفت: مسئولین هیات های مذهبی باید حرف حق را به درستی به افراد منتقل نموده و افراد جدا افتاده را با خود همراه کنند.
نماینده ولی فقیه در بسیج افزود: ناز مداح و سخنران را کشیدن و پول زیاد به آنها دادن، آفت برخی هیات های مذهبی است لذا اینگونه افراد را نباید به هیات دعوت کرد.
همایش سراسری مدیران هیاتهای مذهبی رزمندگان اسلام که با حضور 400 تن از مدیران این هیات از سراسر کشور در مشهد آغاز شد تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.