به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کوهنوردان صعود‌کننده استان به بام جهان بعد از رسیدن به بیس کمپ اورست (کمپ اصلی) پرچم متبرک آستان قدس رضوی را در این محل به اهتزاز در آوردند.

جواد نوروزی مسئول کارگروه هیمالیا‌نوردی هیئت کوه‌نوردی استان در این صعود برای فتح قله اورست تلاش خواهد کرد و آقایان حمید کریم‌پور و مجید مذهبی وی را تا بیس کمپ همراهی می‌کنند.

درخشش دختران نونهال تکواندو کار چنارانی در مسابقات قهرمانی استان

حدیثه یوسفی و مائده سلطانی با مربیگری استاد زهرا ارجمند توانستند مدال نقره این مسابقات را کسب کنند. نفرات برگزیده جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

نخستین کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه جوانان در مشهد برگزار می شود

از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در در راستای اجرای طرح تقسیم کار سند ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نخستین کارگاه آموزشی 16 ساعته پیشگیری از اعتیاد ویژه جوانان مستقر در سکونتگاه های غیر رسمی مشهد مقدس به مدت دو روز«30 فروردین و 1 اردیبهشت » برگزار می‌شود.

این کارگاه با مدرسی مهدی بهادری از ساعت 8 تا 16 در محل قاسم آباد، بلوار فلاحی، فلاحی 24، جنب نانوایی، بالای کافی شاب برگزار می‌شود.

نخستین جلسه کمیته تخصصی پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از استماع گزارش نمایندگان آموزش و پرورش، دفتر بانوان و خانواده استانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روند تحقق مصوبات را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: بایستی موضوع ساماندهی و مدیریت فضای مجازی جوانان و برنامه‌ریزی برای توسعه کیلنیک‌های کنترل خشم به عنوان یک دستور کار فرابخشی و مهم ستاد در سال جاری به جدیت دنبال شود.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان، ضرورت مداخله 20 درصدی در حوزه دانش‌آموزی استان در موضوع کنترل و مدیریت خشم را با اولویت دانش‌آموزان مستقر در مناطق محروم و حاشیه‌نشین بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید تعداد این مراکز گسترش بیشتری یابد، همچنین در حوزه کارمندان دولت نیز نیازمند اجرای طرح پایش روانشناختی و جسمی به صورت هر 6 ماه یک بار هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620978
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.