این پایگاه خبری نوشت: سال گذشته تحقیق ملی برای ارزیابی میزان شادکامی مردم ایران انجام شد که بر اساس آن استان خراسان رضوی یکی از غمگین ترین استان های ایران معرفی شد.
تابناک افزود: نشاط زاییده مشارکت است و اگر در مشهد نشاط کم است به دلیل کمبود مشارکت شهروندی می باشد لذا متولیان امر باید سعی کنند از طریق مشارکت شهروندی نشاط را افزایش دهند.

* پایگاه خبری قدس آنلاین:
- تیشه بی تدبیری بر ریشه درختان طرقبه شاندیز/ درختان 'جاغرق' در سکوت مسئولان غرق شدند / رخدادِ قطع درختان برای چندمین بار در مشهد و استان در حالی اتفاق می‌ افتد که مدیرکل منابع طبیعی خراسان رضوی اظهار می‌دارد: ما در خصوص قطع درختان قوانین سخت و محکمی داریم !
- توزیع کمک‌ های مردمی به زلزله زدگان خراسان رضوی / لودرهای بنیاد مسکن در طول روز خانه‌ های تخریب شده در زلزله اخیر خراسان رضوی را آوار برداری می‌کنند تا زمین برای ساخت خانه‌ های جدید آماده شود، اما زندگی در این روستاها در چادرهای سفید رنگ هلال احمر ادامه دارد، زندگی با مشقت ‌های فراوان، با وجود کمک‌ های ارگان‌ های امدادی و نهادهای اجتماعی باز هم کمبود هایی در منطقه وجود دارد.

* پایگاه خبری پرستوها:
- مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی: برای خدمت رسانی فرهنگی به مناطق زلزله زده 150 جهادگر همراه با 40 طلبه جهادی به منطقه رضویه اعزام شدند.
- نماینده مردم فریمان در مجلس، از نامزدی اعضای هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز در انتخابات شورای شهر مشهد انتقاد کرد و گفت: این اعضا که قرار بود مشکلات به وجود آمده در پدیده شاندیز را رفع کنند اینک خود را درگیر انتخابات شورای شهر کرده اند.

* پایگاه خبری صبح مشهد:
- حرکت بر مبنای اصول اقتصاد دانش بنیان/ موسسه باغات آستان قدس رضوی با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد دانش ‌بنیان، بر خود تکلیف می‌ داند با توسعه و برنامه ریزی مناسب، شرایط تحقق این مهم را فراهم کند.
این موسسه با درک صحیح از منویات رهبر معظم انقلاب، در راستای این هدف، تاکنون مطالعات هدفمند و اقدامات ارزشمند را با بهره گیری از کارشناسان و محققان مجرب انجام داده است.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
تلاش برای تعیین تکلیف تعداد طبقات برج های اقامتی و اِلِمان پروژه پدیده شاندیز / رئیس کارگروه ویژه پیگیری حل مشکلات پدیده شاندیز در وزارت کشور، آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در باره تعیین تکلیف تعداد طبقات برج های اقامتی و اِلِمان های این پروژه را اعلام کرد.

7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.