امیر قلعه نویی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پدیده مشهد، افزود: بازیکنان تراکتورسازی تبریز با ایثار و معرفت و عملکرد خوبی که در زمین بازی به نمایش گذاشتند، باعث کسب این پیروزی شدند.
وی ادامه داد: جایگاه تیم تراکتور سازی تبریز در جدول مسابقات لیگ برتر با توجه به مصدومان و اتفاقات نیم فصل دوم خیلی خوب است و بیش از این نمی توان از این تیم توقع داشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این تیم با هفت غایب و مصدومیت برخی بازیکنان از جمله دروازه بان این تیم پا به میدان مسابقه گذاشت اظهار کرد: تیم منسجم پدیده مشهد را با عملکرد خوب بازیکنان تراکتورسازی شکست دادیم و نتیجه قابل قبولی بدست آوردیم.
قلعه نویی افزود: 2 دقیقه وقت اضافه ای که از سوی داور این دیدار در نظر گرفته شد نشانگر این موضوع است که توپ در زمین بازی جریان داشته و هیچگونه ضد فوتبالی انجام نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پیده مشهد نیز گفت: حسرت ما در این بازی شرمنده شدن در مقابل 10 هزار تماشاگر این دیدار خانگی است.
محمدرضا مهاجری افزود: امید است در پایان فصل بتوانیم با بدست آوردن جایگاه خوبی در جدول مسابقات، هواداران را راضی کنیم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تیم بزرگی است و امروز نیز با شکست تیم پدیده مشهد کار بزرگی را انجام داد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هواداران این تیم نیز نباید با شکست امروز موفقیت ها و پیروزی های این تیم را در هفته های گذشته فراموش کنند.
تیم فوتبال پدیده مشهد در چهارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد با یک گل از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شکست خورد.
7495/ خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.