به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، دو تیم پدیده و  تراکتورسازی ساعت 17 روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف هم می‌روند.تیم پدیده نخستین دیدار سخت خود را در هفته‌‌های پایانی لیگ برابر تیم تبریزی برگزار می‌کند تا بتواند همانند پنج دیدار گذشته خود به پیروز برسد و به مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیدا کند.

تیم پدیده همانطور که گفته شد در پنج دیدار خود پیروز شده و تمام امتیازها را جمع‌آوری کرده است و این در حالی است که تیم تبریزی شانس اندکی برای قهرمانی داشته و در صورت پیروزی تیم پرسپولیس تنها می‌تواند به مقام دومی دست پیدا کند. 

تیم تبریزی در بازی گذشته خود شکست سنگینی از تیم صبا قم متحمل شده است و امید دارد تا برای شاد کردن هواداران تبریزی خود به مقام دوم دست پیدا کند.

از سوی دیگر تیم پدیده در اندیشه آسیایی شدن است و روحیه این تیم با توجه به عملکردشان در پنج دیدار گذشته زیاد است و امید دارند تا برای نخستین بار به این مسابقات راه پیدا کند.

تیم تراکتور برای این بازی کرار جاسم، سعید آقایی و مهدی کیانی را در اختیار ندارد اما تیم پدیده با تمام توان خود آماده پیروزی برابر این تیم است تا بتواند ششمین برد متوالی خود را جشن بگیرد.

دیگر نکته قابل توجه تیم پدیده این است که این تیم در دیدارهای خو در برابر تیم تبریزی متحمل شکست نشده است و در مصاف‌های خود با تراکتور چهار بار در لیگ و یکبار در جام حذفی مقابل این تیم به پیروزی رسیده است و یک‌ بار نیز دیدار دو تیم به‌تساوی کشیده شده است.

همچنین دیدار این دو تیم در روز جمعه برای هواداران رایگان اعلام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613677
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.