به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیدصولت مرتضوی عصر امروز در جشن تقدیر از فعالان استقبال از بهار 96 در تالار شهر مشهد اظهار داشت: ملت ایران افتخارشان این است که در ایام تحویل سال به مرکزی وصل شوند که متصل به ذات اقدس الهی است، 80 میلیون ملت ایران در ایام سال تحویل دل در گروی مشهد و ساحت رضوی دارند.

وی بیان کرد: هنوز بستر مناسب فراهم نشده تا همه مردم ایران بیایند و به نیابت در امامزادگان و قبور شهدا حضور پیدا می‌کنند، هدف خود را خدمت بی‌منت گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم این شهر را هرچه بیشتر برای خدمت‌رسانی بیارائیم.

شهردار مشهد مقدس گفت: در بسیاری از اوقات که کارگران شهری را در حال خدمت‌رسانی شاهدم ‌بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمتند و این یک خدمت عاشقانه است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مرتضوی افزود: بالغ بر 10 میلیون گل در فصل سرما امسال در مشهد زنده نگه داشته شد، نزدیک 500 تا 600 هزار «گلجای» در سطح شهر مشهد جانمایی شده بود و مشهد از همه نظر برای زائران امام رضا(ع) آماده شده بود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت مشهد حدود 3 میلیون نفر است بیان کرد: در برخی از روزها 3400 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، تلفن‌هایی که زائران با ‌شهرداری داشتند سبب شرمندگی ‌شد و از سوی دیگر سبب شد تا انگیزه خدمت رسانی ما افزایش پیدا کند.

شهردار مشهد مقدس اظهار داشت: مستحضر هستید که زلزله‌ای در 80 کیومتری مشهد چند روز قبل در مشهد آمد اما جالب توجه است که به برکت حضرت رضا و ایام ماه رجب کمترین خسارت را داشتیم، کار خوبی امروز صورت گرفت و لایحه یک فوریتی تقدیم 3 میلیارد تومان برای بازسازی منازل زلزله زده به شورای شهر مشهد ارائه شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610945
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.