به گزارش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی سرهنگ محمد بوستانی روز یکشنبه افزود: در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 و گزارش جعل مدارک و کلاهبرداری در یکی از موسسات مالی و اعتباری مشهد، تیمی از ماموران کلانتری 16 احمدآباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
وی اظهار کرد: بررسی تکمیلی تیم اعزامی و سخنان نماینده حقوقی موسسه مالی و اعتباری نشان داد که مدارک فرد مراجعه کننده به این موسسه متعلق به او نیست.
وی گفت: متهم 70 ساله که مدتی قبل کارت ملی و مدارک بانکی یکی از مشتریان موسسه مالی و اعتباری را در خیابان پیدا کرده و با جعل امضا و دیگر مدارک جعلی طی 2 مرحله مبلغ 130 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بود در مرحله سوم دستگیر شد.
سرهنگ بوستانی ادامه داد: در عملیات دیگر نیز ماموران کلانتری احمد آباد 2 جیب بر حرفه ای را که داخل یک اتوبوس درون شهری یک دستگاه تلفن همراه سرقت کرده بودند با کمک مالباخته دستگیر کردند.
وی افزود: تحقیقات از هر 2 متهم 20 ساله برای کشف سرقت های احتمالی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان نیز گفت: در پی انتشار مطالب کذب و تصاویر زن جوان در شبکه های اجتماعی، تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی عامل انتشار تصاویر و مطالب کذب را در شهر اسفراین استان خراسان شمالی شناسایی و وی را با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم همکلاسی سابق شاکی در دوران دانشجویی و خواستگار او بوده است اظهار کرد: متهم پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه خود و ازدواج او با شخص دیگر، برای برهم زدن ازدواج آنها تعدادی از عکس های خصوصی وی را همراه با مطالب کذب در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.