علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: باید خداوند را شکرگزار باشیم بابت این لطف و مرحمت و این بلایی که می‌توانست تلفات زیادی داشته باشد با میزان خسارت بسیار محدود پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: نکته دیگر تشکر و تقدیر از تمام ملت ایران و به ویژه رئیس جمهور و وزیر کشور و رئیس هلال احمر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با تماس‌های خود همه گونه دستورات را برای کاهش آلام مردم زلزله زده ارائه کردند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد 12 روستا، در سرخس 5 روستا و در تربت جام 42 روستا و در فریمان 8 روستا از 20 تا 70 درصد آسیب دیده بودند و چادرهای لازم برای مردم تهیه و ارسال شد و در فریمان بیش از 204 و در رضویه 214 و در تربت جام 100 چادر توزیع شده است.

رشیدیان افزود: بسیاری از مردم به دلیل وحشت پس از زلزله حاضر به اقامت در منزل نیستند و ما هم توصیه نمی‌کنیم در منازل آسیب دیده اقامت کنند و اردوگاه‌هایی برپا شده است تا مردم اسکان داشته باشند.

وی گفت: در برخی اماکن اردوگاهی و سالن‌ها برای برخی افراد مثل کودکان و پیرزن‌ها و پیرمردها نیز تمهید شده است، برای یحث تامین غذا نیز از همان ظهر غذاهایی به صورت کنسرو ارسال شد و برای منطقه رضویه آستان قدس غذای گرم تهیه کرده است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه مسئله زیربنایی، آب و برق و گاز مشکلی نداریم، در دو روستا مشکل قطع آب بود که برطرف شد و مشکل ارتباطی دوقلعه هم برطرف شد و تلفن وصل شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605997
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.