به گزارش ایرنا اکبر میثاقیان، عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار سیاه جامگان با استقلال خوزستان افزود: بازیکنان تیم ما امروز همت کردند و در 90 دقیقه یک بازی زیبا را به نمایش گذاشتند.
وی گفت: فکر نمی کردم بازگشتم به مشهد با شروعی خوب برای سیاه جامگان آغاز شود، هر چند که کار ما در این تیم تمام نشده و باید در ادامه راه نیز پیروز شویم.
وی افزود: برای بقا در لیگ برتر به 2 برد دیگر نیاز داریم و قطعا می توانیم سال بعد در لیگ برتر حضور داشته باشیم.
میثاقیان ادامه داد: فشار روی بازیکنان تیم سیاه جامگان بسیار زیاد است و این موضوع باعث می شود که بازیکنان از گل زده خود مراقبت کنند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: پیش بینی بازی بسیار سختی را در مشهد داشتیم و در نهایت سیاه جامگان توانست با برنامه ریزی به پیروزی دست یابد.
سیروس پورموسوی در خصوص صحنه پنالتی و اعتراض کادر فنی تیم استقلال خوزستان گفت: به نظر من پنالتی صحیح بود هرچند تصمیم ندارم در خصوص داوری قضاوت نکنم.
وی بیان کرد: موقعیت های زیادی را توانستیم در نیمه دوم خلق کنیم اما جنگندگی بازیکنان سیاه جامگان باعث شد، آنها در نهایت پیروز میدان شوند.
وی در خصوص بازیهای این تیم در لیگ قهرمانان گفت: شرایط لیگ برتر و لیک قهرمانان آسیا متفاوت است و باخت امروز ما مقابل سیاه جامگان باعث نمی شود که شانسی در مقابل رقبای آسیایی خود نداشته باشیم.
بازی 2 تیم سیاه جامگان و استقبال خوزستان که عصر امروز در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد، با نتیجه 2 بر یک به نفع سیاه جامگان خراسان به پایان رسیده است.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.