محمد هادی ضیایی مهر، میدر کل راه آهن خراسان در گفت و گو با ایرنا افزود:با این حال کارشناسان راه آهن را برای بررسی خطوط به ایستگاههای راه آهن سنگ بست در 30 کیلومتری شهر فریمان وایستگاه نیشابور اعزام شده اند.
وی گفت:حرکت قطارها از ایستگاه مشهد طبق برنامه و بدون تاخیر در حال انجام است و تردد قطارها در طول خطوط ریلی حوزه خراسان بی وقفه و بدون کمترین خللی انجام می شود.
ایستگاه راه آهن سنگ بست نزدیک ترین ایستگاه در حوزه راه آهن خراسان به کانون زمین لرزه صبح امروز است.سنگ بست در 30 کیلومتری شهر فریمان قرار دارد.
از مجموع 10 هزار کیلومتر ظرفیت شبکه ریلی ایران، هزار و400 کیلومتر آن معادل 14 درصد در خراسان رضوی قرار دارد.
**مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز گفت: براساس گزارش دریافتی از ادارات تابعه و گشت های راهداری ستاد و شهرستانها تا این لحظه هیچگونه خرابی براثر وقوع زلزله در راههای مواصلاتی استان گزارش نشده است .
ابراهیم نصری افزود:هم اکنون اکیپ های راهداری برای نظارت بر محورهای فرعی و روستایی محدوده محورهای مشهد-سرخس ، فریمان - تربت جام اعزام شده اند و هم اکنون کلیه محورهای استان باز است.
محور اصلی فریمان- تربت جام درفاصله حدود 15 کیلومتری شهرسفید سنگ قرار دارد.
خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 331 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است.
بر اساس اعلام موسسه لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به قدرت 6 ریشتر در ساعت 10 و 40 دقیقه امروز در منطقه ای در فاصله 24 کیلومتری شهر سفید سنگ رخ داده است.
شهر سفید سنگ در فاصله 28 کیلومتری شهر فریمان و 100 کیلومتری مشهد واقع است .
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.