به گزارش ایرنا در این مراسم دکتر علی اکبر سیاری مرکز خدمات جامع سلامت مرحومه 'فضه شمس' در منطقه محروم محیط آباد نیشابور را که با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین در حال ساخت است مورد بازدید قرار داد.
این مرکز روستاهای هلالی، لطف آباد، محیط آباد، مظفرآباد، رحیم آباد و قمر با جمعیت بیش از پنج هزار نفر را زیر پوشش خواهد داشت.
دکتر سیاری همچنین در سالن اجتماعات ساختمان دیالیز دانشکده علوم پزشکی نیشابور ارائه خدمت به مردم را افتخار خود دانست و به مدیران توصیه کرد این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه 75 درصد اهداف بهداشتی در جامعه با مشارکت نهادهای اجتماعی اعم از خصوصی و دولتی محقق می شود افزود: مراکز بهداشت با وجود تمام امکانات تنها قادر به رفع 25 درصد نیازهای بهداشتی جامعه هستند لذا همکاری و تعامل بیشتر تمام سازمانها و افراد جامعه در امور بهداشتی لازم است.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید خدمات بسیار مهم در حوزه سلامت ارائه شده که تشکیل پرونده الکترونیک، ثبت خدمات و مراقبتهای انجام شده و بهبود استاندارد فضاهای فیزیکی از جمله آنها و در راستای طرح تحول سلامت حوزه بهداشت می باشد و امید است با حمایتهای مجلس شورای اسلامی این خدمات ادامه یابد.
سیاری در این مراسم از پنج نفر از نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان نیشابور قدردانی کرد.
وی همچنین از مرکز خدمات جامع سلامت روستای اسلام آباد، مرکز خدمات جامع سلامت شماره هشت شهری، آموزشگاه بهورزی نیشابور، شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه و معدن فیروزه نیشابور بازدید کرد.
1922/ 6053 خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.