به گزارش ایرنا سرهنگ اکبر آقابیگی، چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه امسال دستگیری سارقان در این شهرستان 10 درصد افزایش داشته، افزود: امسال 514 نفر سارق در تربت حیدریه دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه کشفیات سلاح نیز با 62 درصد افزایش روبه رو بوده، گفت: کشفیات سرقت نیز رشد 17 درصدی داشته و در این خصوص هزار و 130 نفر دستگیر شده اند.
آقابیگی همچنین از کاهش 62 درصدی میزان قتل عمد در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
وی به توصیه های پیشگیرانه نوروزی پرداخت و اظهار کرد: سه شرکت خدمات حفاظتی مورد تایید ما در این شهرستان وجود دارد که شهروندان می توانند ضمن تماس با شماره 110 از هویت و آدرس آن ها باخبر شوند و در طول تعطیلات نوروزی نیز، چنانچه قصد عزیمت به خارج شهر را داشتند، حفاظت از منزل یا محل کسب خود را به این موسسات واگذار کنند.
آقابیگی افزود: در عین حال موضوع 'همسایه بانی' و سپردن منزل به همسایه یا افراد مورد اعتماد محلی نیز توصیه می شود و بهتر آن است که چنانچه خانواده ها قصد جابه جایی اثاثیه منزل را دارند، حتما قبل از هر اقدامی نیروی انتظامی را در جریان بگذارند.
وی در ادامه گفت: در طول تعطیلات نوروزی سه چادر در رباط سنگ، ورودی شهر تربت حیدریه کنار کارخانه کاشی و میدان جهاد(جنب تفرجگاه ها) تدارک دیده شده تا همکاران پلیس به صورت شبانه روزی امنیت، رفاه و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی را تامین کنند.
آقابیگی افزود: به مجرمان پرخطری که در زندان به سر می برند، به هیچ وجه مرخصی نوروزی داده نمی شود و رفتار آنانی که اکنون آزاد هستند نیز به صورت دقیق و مستمر تحت کنترل و رصد پلیس است.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه شامل 2 کلانتری، هفت پاسگاه شهری و 2 پاسگاه پلیس راه است.
شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.